Megrendelés

Az alábbi űrlap kitöltésébel tud tőlünk ajánlatot kérni.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük adja meg alvázszámát.

Megrendelését telefonon is várjuk, az alábbi számon:
+36 30 2770278
Hamann Hungary Dr. Nagy Attila János, ügyvezető

Ferrari 612

Megrendelés/Ajánlatkérés

A Ferrari 612, azaz a Scaglietti különös ötvözete a múltból származó tervezési alapelveknek és a jövő megoldásainak. Műszaki szempontból közeli rokonságban áll az 575 Maranellóval: a motorja ugyanaz a 65 fokos, 5748 köbcentis tizenkét hengeres, amelyet hengerszöge után Dino V12-esnek is hívnak. A tizenkét hengeres motoroknál a két hengersor ideális szöge 60 fok – így lesz a járás tökéletesen egyenletes, – de még a V6-os Dino motorok tervezésekor, az 1960-as évek közepén rájöttek a Ferrarinál, hogy ha 65 fokra nyitják szét a két hengersort, akkor teljesen egyenes szívócsöveket használhatnak, ami nagyobb teljesítményt és hatékonyabb üzemanyag-felhasználást tesz elérhetővé. Ezt a trükköt használták a Scagliettiben alkalmazott, száraz karteres, 540 lóerős és 588 Nm csúcsnyomatékú V12-esnél, sőt, az utódokban található hatliteresben is, amelyet az Enzóból és az 599-esből ismerhetnek.

További érdekessége, hogy a Ferrari itt használt először utcai modellben teljes egészében alumínium vázat és karosszériát. Az alapot egyenes alumínium profilok jelentik, amelyeket öntött alumínium elemek kapcsolnak össze – az így kialakított struktúrára kerülnek a karosszériaelemek. A futómű és a kormánymű bekötési pontjait két nagy öntvényen alakították ki, amelyek elég merevek ahhoz, hogy az itt támadó hatalmas, lökésszerű erők ellenére biztosan fenntartsák a futómű és a kormányzás geometriáját. A futómű lengőkarjai is kovácsolt alumínium-ötvözetből készültek, így csak néhány, igazán nagy terhelésnek kitett alkatrész maradt az autóban, amelyet acélból készítenek. Az autó lengéscsillapítása sem hétköznapi: a gátlók karakterisztikáját elektronika állítja, amely az egyenetlenségek méretét és sűrűségét feltérképezve igyekszik az út minőségéhez igazítani a csillapítást. Ezzel jobb menetkényelmet és biztosabb úttartást értek el, mint a korábban használt statikus csillapítással lehetséges lett volna.

És ha ez még mindig nem elég, akkor a Hamann nyújt igazi megoldást, például a Ferrari nemes gyári vonalait követő és tiszteletben tartó aerodinamikai csomag elemeit, amelyek a maranelloi Venturi-csatorna áldásos hatását (leszorítja az autót az aszfaltra, így csökkentve a légellenállást). Sőt a Hamann ezzel sem elégszik meg, így természetesen a 612 Scagliettihez is ajánlja a verseny és tesztpályákon tesztelt ültetőrugó szettet. Vagy tovább könnyítheti a súlyát az ultra könnyű kovácsolt matt vagy fényes fekete színű Edition Race felnikkel, amelyekhez természetesen titánium csavarokat biztosít a német tuner.  Végül természetesen a belsőtérnek is csak a képzelet szabhat határt, illetve még az sem, hiszen ez a Hamann.

 

 

Vásároljon Ön is a Hamann GmbH, Hamann Motorsport egyetlen, kizárólagos importőrétől a G-Performance Kft-től.

Telefon: +36 30 2770278 email: aj.nagy@hamann-motorsport.hu

A HAMANN Motorsportnak, a világhírű német anyavállalatnak és bejegyzett autógyárnak teljes körű tuning szolgáltatásairól jól ismert kizárólagos magyarországi importőre, a G-Performance Kft. A vállalkozás a prémium- és luxusautó átépítések hazai éllovasa. Immár 10 éve kerülnek ki partner-műhelyeiből az igényes luxusautók.

Ön megálmodja, mi teljes körűen megvalósítjuk egyedi elképzeléseit.

http://www.hamann-motorsport.com/en/dealer/HU

Megrendelését telefonon is várjuk, az alábbi számon:+36 30 2770278 Hamann Hungary
Minden jog fenntartva! Hamann Hungary nevében, a G-Performance Kft. a Hamann Motorsport GmbH egyetlen és kizárólagos hivatalos magyarországi partnere. ©2007